Převody mezi Prodejnami
Máte více provozoven nebo skladů? Přeposíláte si zboží mezi prodejnami? Zrychlete a zjednodušte převody svých zásob. Máme řešení, které Vám usnadní práci.
Jedná se o systém, který automaticky vytváří a řídí převody mezi prodejnami na základě předem nastavených pravidel.
Systém se používá především v situacích, kdy máte více prodejen či provozoven a potřebujete řídit převod zboží mezi nimi.
Jak to funguje?
V systému se nastaví logika podle které jsou navrhovány a připravovány převodky mezi prodejnami navzájem nebo mezi prodejnami a centrálou.
Typické využití doplňku je když si zákazník na e-shopu objedná zboží s osobním odběrem na prodejně, systém automaticky navrhne do převodu zboží, které je na prodejnu potřeba doplnit.
Systém vždy vytváří 2 převodky přes mezisklad, aby každá provozovna mohla potvrdit svou část převodu. Mezitím zboží zůstává ve skladu tzv. transferu, abyste měli vždy přehled, kde se zboží nachází.
Ve spolupráci s Mailovačem lze poslat prodejně informaci, které zboží stáhnout z regálu a připravit pro osobní odběr.