Adresář
Přehledný adresář všech zákazníků, spolupracujících osob a kompletní agenda kontaktů, které vaše firma spravuje. Díky adresáři budete mít ve všem dokonalý pořádek a přehled.
Modul Adresář slouží k evidenci kontaktů (dodavatelé, odběratelé, obchodní zástupci atd.) a následné práci s nimi. Evidují se zde například obchodní údaje, spravují se dokumenty atd.
Modul Adresář umožňuje evidenci obchodních kontaktů. Adresy lze zadávat nebo upravovat i z ostatních modulů během běžné práce. Firmy a osoby lze libovolně zařazovat do uživatelem definovaných kategorií, jejichž počet není limitován. Ke každé firmě lze zadat neomezený počet osob s upřesněním kontaktních údajů i osobních dat. Adresy a jména osob se zadávají pohodlně do jednoho textového pole, o strukturování údajů se stará software sám.
Filtrování a snadné ovládání
Modul Adresář umožňuje účelným způsobem vybírat kontakty podle libovolných kritérií a tyto výběry tisknout na adresní štítky nebo dopisní obálky libovolného formátu. Další možností je neobvykle snadná tvorba hromadné korespondence (pro tisk, fax a e-mail) přímo nebo ve spolupráci s programem Microsoft Word. S Variem se dodávají šablony dopisů (dot), které můžete přizpůsobovat svým potřebám.
Deník událostí umožňuje podrobné sledování historie kontaktu a plánování obchodních aktivit. Rychle dostupné jsou přehledy veškerých uskutečněných obchodů i nedokončených zakázek či nabídek.
Ukázky modulu (připravujeme):
- Detail firmy
- Karta „Souvislosti“ na kartě firmy – přehled dokladů
- Přehled dalších funkcí v Adresáři