Inteligentní systém zakázek
Automatizovaný systém pro vyhodnocování stavu každé zakázky. Během chvíle zjistíte, kolik zakázek čeká na expedici, u kolika chybí zboží nebo které čekají na obsluhu.
Mám zájemJsme InFuture a řešímeproblémy e-shopů
Dostupnost informací, přehledné stavy skladů i práce s obchodními partnery.
Naše řešení je zaměřeno především o obchodní firmy, prodávající zboží či služby. To umíme nejlépe a na to se specializujeme.
Již od roku 2002 se specializujeme na firmy prodávající zboží či služby a to jak velkoobchodně, tak i maloobchodně. Chceme poskytovat ty nejlepší služby, proto se zabýváme jen tím segmentem, kde víme, že jsme nejlepší. Naším typickým zákazníkem je obchodní firma, kde se systémem pracuje 5-15 uživatelů. Máme ovšem mezi svými zákazníky i firmy s významně větším počtem pracovníků stejně jako malé začínající společnosti s jedním uživatelem. Jsou-li vaše požadavky a představy realizovatelné, my je dokážeme uvést do praxe.
Umíme sice zajistit systém i pro Servisní či výrobní firmy, ale pokud toto je vaší parketou, raději vám zajistíme kontakt na někoho, kdo se specializuje na tento segment služeb. Se svými zákazníky konzultujeme a nastavujeme celý model obchodního procesu přesně podle firemních potřeb
Správným nastavením procesů Vám dokážeme ušetřit ohromné množství času potřebného na zpracování běžné agendy, rovněž omezíme chybovost lidského faktoru. Dokážeme také vymyslet a naprogramovat řešení na míru, přesně pro Vaši specializaci.
Automatizovaný systém pro vyhodnocování stavu každé zakázky. Během chvíle zjistíte, kolik zakázek čeká na expedici, u kolika chybí zboží nebo které čekají na obsluhu.
Mám zájemDoplněk Finanční plán je skvělý nástroj pro plánování, vyhodnocování a zobrazení účetních dat a to v přehledné formě, která je dobře čitelná i pro neúčetní.
Mám zájemDoplněk umožňující rychlou výměnu dat mezi systémem Altus Vario a vaším e-shopem. Na jedno kliknutí odešlete data do internetového obchodu, nebo je stáhnete do Varia.
Mám zájemOperátor nebude muset hledat doklady zákazníků. Veškeré doklady vidí ihned a může obratem reagovat. Telefonní ústředna je určena pro e-shopy i obchodní firmy.
Mám zájemPrvní a nejdůležitější krok ze všech. Je nutné zjistit kde je problém i pravidla za jakých vzniká a navrhnout odpovídající řešení. Najdeme problém, vyřešíme jej a tím posuneme vaši firmu zase o krok dále.
Analýza je základním kamenem práce. Systémový analytik se společně s vámi dopracuje od popisu problému či popisu požadavku ke specifikaci zadání pro programátora. To je zcela zásadní informace. Jelikož programátor jinak tvoří to, co si myslí že byste měli chtít, a ne to, co skutečně potřebujete.
Návrh řešení je část práce, kdy budeme navrhovat konkrétní řešení a exaktní postupy práce. To proto, abyste vy i programátor detailně znali, co se bude vytvářet a proč.
Návrh řešení neslouží jen pro programování, slouží i pro nastavení firemních procesů. Je důležité si předem říct, jak bude vše fungovat a podle jakých pravidel. Chceme aby byla vaše očekávání nejen naplněna, ale také překonána. Bez tohoto kroku není postupu dále.
Budeme horečně programovat, bezpečně instalovat a přesně nastavovat, přesně na základě předchozích znalostí a podkladů. Pracujeme tak, aby vše proběhlo plynule a hladce. Slovo „chybovost“ je v této fázi již na černé listině.
Uvádíme do praxe a provozu všechna řešení, která jsme společně teoreticky naprojektovali a sepsali. Programátoři vše naprogramují, následně celé řešení nasadíme na server a uvedeme do praxe tak, aby přineslo očekávaný maximální užitek. Implementace je to místo, kde se probouzí lepší budoucnost.
Jakékoliv funkce a nastavení systému nemá význam, pokud s ní nebudete umět zacházet. Vše vám i všem členům vašeho týmu vysvětlíme a ukážeme na konkrétních příkladech tak, jak je budete reálně používat.
Maximální důraz klademe nejen na perfektní zaškolení, ale také na následné zkoušení a prvotní testování vašimi lidmi. Ať děláme co chceme, lidé, kteří se systémem pracují, jsou to hlavní a jediné, co systém pohání, bez nich to bude jen nákladná a hodně chytrá krabička. Z toho důvodu se vždy zaměřujeme na to, abyste před samotným spuštěním znali jak co pracuje a proč se to tak dělá.
Po vašem odsouhlasení, že vše funguje jak má, teprve spouštíme ostrý provoz.
Chceme si být jistí, že vám přinášíme skutečný užitek a nový vítr do firemního plachtoví. Mnohdy se v průběhu testování objeví požadavky na změny či úpravy, které se snažíme vyslyšet a co nejrychleji realizovat a do systému doplnit. Avšak nebojíme se říci ne, pokud si myslíme, že to není ku prospěchu věci. Ostrý start provozu, ať už se jedná o drobnou úpravu, nebo celý informační systém musí být, pokud možno, dokonalý.
Copyright © 2013 - 2024 Infuture s.r.o. Všechna práva vyhrazena, porušení autorského zákona č. 121/2000 Sb. se trestá dle zákona České republiky.