Inteligentní systém zakázek
Inteligentní systém zakázek je soustava automatizovaných funkcí, které zrychlují a zjednodušují zpracování objednávek z internetového obchodu. Díky tomuto automatickému systému je většina objednávek vyhodnocena a předána klidně až k expedici do pár minut od uzavření objednávky zákazníkem.
Jedná se o soustavu několika navazujících automatických procesů. Tyto procesy kontrolují, zda zakázka obsahuje vše co má a posouvají objednávku dále k expedici. Pokud je potřeba ruční zásah obsluhy, pak objednávku zastaví v tomto bodě a označí.
Jak funguje Inteligentní systém zakázek v praxi?
Objednávka, která vstoupí do systému z internetového obchodu, nebo ručním vytvořením obsluhou je předána automatu Workflow k dalšímu zpracování.
Automat zkontroluje jestli souhlasí a jsou správně vyplněny veškeré povinné údaje od zákazníka, pokud je vše v pořádku, zakázku zarezervuje Rezervační automat a pustí do dalšího zpracování.
Workflow dále zkontroluje, jestli je vyplněna poznámka, či jsou na zakázce nějaké speciální položky. Pokud ano, tak je potřeba ruční zásah obsluhy. V tu chvíli zakázka zůstane stát v příslušném stavu a čeká na vyřešení. Obsluha tyto čekající zakázky vidí v Dashboardu, odkud je rovnou může řešit a pustit do dalšího zpracování.
Pokud má zakázka určitý způsob úhrady, který předpokládá vytvoření zálohové faktury, tato faktura je automaticky vytvořena pomocí nástroje Zálohy k zakázkám.
Workflow dále ověří, jestli přišla platba k zálohové faktuře, jestli je zboží plně či částečně k dispozici a pokud je dle nastavených parametrů vše v pořádku, zakázka je automaticky předána do Vyřizování zakázek k expedici.
Pokud Vám zákazník zavolá, Telefonní ústředna dle jeho čísla pozná kdo volá, a obsluha má okamžitě k dispozici přehled stávajících, otevřených i nedávno uzavřených a expedovaných zakázek zákazníka.