Workflow
Automatizovaný systém pro vyhodnocování stavu každé zakázky. Během chvíle zjistíte, kolik zakázek čeká na expedici, u kolika chybí zboží nebo které čekají na obsluhu.
Automatizovaný systém, vyhodnocující stav každé zakázky, která přišla z e-shopu, nebo byla zapsána ručně. Během chvíle zjistíte, kolik zakázek čeká na expedici, u kolika chybí zboží na skladě nebo které čekají na ruční zásah obsluhy.
Výhody našeho řešení:
- Většina zakázek jde automaticky do expedice
- Okamžitý přehled o stavu zakázek
- Usnadění práce Vašim zaměstnancům
- Expedice v řádech minut
- K dispozici přehledný Dashboard
Při vstupu zakázky zapíše Inteligentní systém zakázek na doklad její aktuální stav. Díky tomu je práce se zakázkami velice jednoduchá, protože většina zakázek takto automaticky projde až k expedici. Obsluha pracuje pouze s malou částí zakázek, které nesplňují některou z podmínek pro automatické zpracování. Pro kontrolu má obsluha k dispozici přehledný panel, tzv. „Dashboard“ s nejdůležitějšími informacemi.
Automat kontroluje například:
- Zda jsou všechny potřebné údaje vyplněny a ve správném formátu, konkrétně
- Zda je vyplněna poznámka od zákazníka
- Možnost vystavení zálohové faktury, kontrola úhrady – přímé předání k expedici
- Kontrola stavu zboží na skladu
- Kontrola sazeb DPH
- Kontrola cen
- A další
Zakázky, které je možné expedovat ihned, projdou systémem až ke skladníkovi v jednotkách minut. Po expedici je pak zakázka označena jako dokončená a vyřešená. Na stav zakázky je potom možné napojit e-maily či SMS zákazníkům. To vše, bez jediného zásahu obsluhy.
5 výhod systému
- Rychlost – Zakázky, které projdou v pořádku všemi kontrolami, se skladníkovi automaticky tisknou v řádech minut. Nečeká se na obsluhu, která by musela zakázku ručně zkontrolovat, tisknout, předávat
- Ulehčení práce – 70-90% zakázek může projít automaticky přímo do expedice. O zbývající zakázky se již postará obsluha, která tak reálně řeší násobně menší množství zakázek
- 100% zakázek zpracovaných – Nemůže se stát, že se na nějakou zakázku zapomenete, i když stále čeká na zboží. Automat má všechny zakázky pod kontrolou a ve správný čas upozorní obsluhu, které zakázky je potřeba aktuálně řešit. Když zboží dorazí, sám zakázku předá do skladu k expedici
- Informace – Vy, obsluha i zákazník máte okamžitý přehled o stavu zakázky. Není nutné složité a pomalé dohledávání
- Dashboard – Nástroj pro usnadnění práce s hromadnou správou zakázek. Ještě větší úspora času a peněz