Zákaznický servis a telefonní ústředna
Váš operátor už nebude muset složitě dohledávat doklady zákazníka, uvidí je okamžitě a bude moci obratem reagovat na jeho požadavky. Telefonní ústředna je primárně určena pro e-shopy, případně obchodní firmy.
Telefonní ústředna slouží k co nejrychlejšímu dohledání informací souvisejících s příchozím hovorem. Zobrazuje nejen informace o firmě či zákazníkovi, ale i o všech aktuálně otevřených i uzavřených zakázkách, jejich položkách a v jakém stavu se nacházejí. Operátor nemusí složitě dohledávat doklady, informace o volajícím, vše vidí okamžitě.
5 výhod systému
- Rychlá identifikace zákazníka
- Zkrácení reakční doby operátora
- Okamžitý přehled o stavu zakázek
- Více online operátorů současně
- Přidejte úkol, pošlete SMS už během hovoru
V rámci telefonní ústředny máte možnost nastavení a správy operátorů. Při zpracovávání příchozích hovorů můžete mít aktivních více operátorů současně.
Již před přijetím hovoru operátor vidí základní informace o volajícím. Díky tomu může okamžitě reagovat na požadavky zákazníka, protože má kompletní informace. Po přijetí hovoru je možné informace o zákazníkovi dále upravovat.
Ústředna vám dále usnadní rychlé řešení reklamací se zákazníkem.
Výhody našeho řešení:
- operátor vidí veškeré doklady zákazníka , konkrétně:
- vidí položky dokladů a jejich stav
- u otevřených zakázek vidí, zda je zboží objednáno a kdy bude k dispozici
- může měnit, upravovat, či zasahovat do existujících dokladů
- může přidávat další položky do dokladů, založit nový doklad a podobně
- u dokladu vidí historii předchozí komunikace se zákazníkem
- může tedy zapsat poznámku, přidat úkol, odeslat e-mail nebo SMS