Servisní zakázky
Pro potřeby servisních organizací byl vytvořen velice sofistikovaný nástroj, který slouží k podrobnému sledování výrobků jak přijímaných do servisu, tak i opravovaných či udržovaných.
- práce jednotlivých techniků a jejich výkonnosti
- četnost oprav a vad materiálů u výrobků
- nákladnost a potřebu u skladových zásob pro opravy
- finanční analýzy záručních a pozáručních servisů
- zápůjčky
Časová úspora
Časová úspora agendy
Pro potřeby servisních organizací byl vytvořen velice sofistikovaný nástroj, který slouží k podrobnému sledování výrobků jak přijímaných do servisu, tak i opravovaných či udržovaných.
Každá servisní firma vyžaduje kompletní přehlednost u prodaných výrobků, o záručních nebo pozáručních servisech včetně přehledného provázání na obchodní, skladové a účetní agendy. Stále je mnoho firem, které tuto problematiku řeší jednotlivými na sobě nezávislými agendami, které mezi sebou spolupracují částečně nebo vůbec ne. V takových případech dochází k neefektivnímu a několikanásobnému zadávání informací.
V oborovém řešení pro servisní organizace je možné velice podrobně evidovat všechny úkony s takovým servisem související, počínaje běžnou opravou až po centrálně plánované opravy vadných dílů. Lze v něm jednoduše generovat předdefinované doklady, které urychlují jinak velice problematické a zdlouhavé procesy servisního vyúčtování. Systém zároveň umožňuje sledovat zápůjčky nebo výměny u náhradních výrobků.
Samozřejmostí jsou reporty sloužící k přehlednému zjištění:
- práce jednotlivých techniků a jejich výkonnosti
- četnost oprav a vad materiálů u výrobků
- nákladnost a potřebu u skladových zásob pro opravy
- finanční analýzy záručních a pozáručních servisů
- zápůjčky
- výměny a náhrad vadných výrobků
- a další