Telefonní ústředna
Operátor nebude muset hledat doklady zákazníků. Veškeré doklady vidí ihned a může obratem reagovat. Telefonní ústředna je určena pro e-shopy i obchodní firmy.
- RYCHLÁ IDENTIFIKACE ZÁKAZNÍKA
- ZKRÁCENÍ REAKČNÍ DOBY OPERÁTORA
- OKAMŽITÝ PŘEHLED O STAVU ZAKÁZEK
- VÍCE ONLINE OPERÁTORŮ SOUČASNĚ
- PŘIDÁNÍ ÚKOLU A ODESLÁNÍ SMS UŽ BĚHEM HOVORU
PROFESIONALITA
+60%
Rychlost, informace, reakce
Telefonní ústředna slouží k rychlému dohledání informací souvisejících s příchozím hovorem. Ústředna zobrazuje informace o firmě či zákazníkovi, i o všech aktuálně otevřených a uzavřených zakázkách, či jejich položkách a jejich stavu. Operátor vše vidí okamžitě.
- V rámci telefonní ústředny máte možnost nastavení a správy operátorů.
- Při zpracovávání příchozích hovorů můžete mít aktivních více operátorů současně.
- Před přijetím hovoru vidíte základní informace o volajícím.
Díky tomu můžete okamžitě reagovat na požadavky zákazníka, protože o něm máte kompletní informace. Po přijetí hovoru můžete tyto informace dále upravovat. Ústředna vám také usnadní rychlé řešení reklamací.
Výhody Telefonní ústředny:
- Operátor vidí veškeré doklady zákazníka, konkrétně.
- Vidí položky dokladů a jejich stav.
- U otevřených zakázek vidí, zda je zboží objednáno a kdy bude k dispozici.
- Může měnit, upravovat, či zasahovat do existujících dokladů.
- Může přidávat další položky do dokladů, založit nový doklad a podobně.
- U dokladu vidí historii předchozí komunikace se zákazníkem.
- Může tedy zapsat poznámku, přidat úkol, odeslat e-mail nebo SMS.